Ofis Nakliyesi

Cihan Depolama ve Lojistik A.Ş. ofis ve büro nakliyatı aşağıdaki sıraya göre yapılmaktadır;

  • Büro/Ofis taşıma işlemi yapılmadan önce firmamız tarafından yetkilendirilen bir personel tarafından, adres, araç park alanı, asansör, eşya miktarı, demontaj/montaj, ambalajlama ve taşınma planını yapılarak tüm detay net olarak saptanır. (uzman incelemesi)
  • Aynı personel şubenin gideceği yeni yeri de görüp planlanmasına nakliye başlangıç ve varış güzergâhını da ilave ederek nakliye planını oluşturur. Bu hizmetimiz ücretsiz yapılır.
  • Bu plan doğrultusunda tüm taşıma ve nakliye işlemine dair size yazılı olarak (sözleşmeli) fiyat teklifi sunulur. Teklifin onayını müteakip yapılan plan doğrultusunda;
  • Tüm dosya ve klasörler paketlenir.
  • Mobilyaların taşınma esnasında zarar görmemesi için hava baloncuklu naylonlarla ambalajlanması ve köşelerine koruyucular yerleştirilmesi işlemi yapılır.
  • Büro eşyalarınız, yeni ofisinizde istenen kod numarasına göre sizin istediğiniz şekilde elemanlarımız tarafından yerleştirilir.
  • Bilgisayar ve elektronik eşyalar ayrı ayrı paketlenir.
  • Demontaj/ Montaj gerektiren mobilyalarınız marangozlarımız tarafından yapılır.
  • Yerleştirme (Bu işlem için birkaç uzman elemanımız yerleştirmenin her aşamasında yanınızda hazır bulunmaktadır) İsteğe bağlı olarak.
  • Nakliyemizin tamamı mücbir sebepler dâhil sigortalıdır.

Eğer sizde işin uzmanı bir ekip ile çalışmak, işyerinizin taşınması esnasında rahat ve güvende olmak, karşınızda bir muhatap bulmak istiyor ve en önemlisi uzun yıllara dayanan bir geçmiş ile karşınızda büyük bir firma olsun istiyorsanız,

Ofisinizi taşımaya karar verdiğinizde bizlere telefon, e-posta veya İletişim formuyla istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.